Największe finansowe WPADKI w motoryzacji #MOTODORADCA{



FACEBOOK : https://www.facebook.com/youtubemotodoradca/ INSTAGRAM : https://www. . Oglądalność i zainteresowanie: 156902, czas trwania 7m 13s, otrzymana ocena 3451, liczba reakcji 184.

Wasze opinie i komentarze:


Największe finansowe WPADKI w motoryzacji #MOTODORADCA

- Apropo kupie Stilo w jtd z woj. Mazowieckiego 😁
- Co do dostała multipli czy innych oryginalnych samochodów. One pokazują po prostu zacietrzewienie projektantów. Nam fachowcom się podoba to i ludziom ma się podobać. Bo co to Jasio ze wsi będzie nam specjalistom mówił co jest ładne a co nie. Ten sam problem jest w nowoczesnej architekturze.
- Kia opirus
- Saab seat skoda subaru
- Audi a2 bmw e65 tico ssangyong
- poza mtodoradca i zaharem to innych motoryzacyjnych blogerów bladych chujów oglądać się nie da
- Koszt poniesiony na R&D oraz przystosowanie linii produkcyjnych, marketing i wszystkie inne koszta zwiazane z wprowadzeniem nowego modelu nie moze byc traktowany jako "strata".
Mowa jest o tescie "łosia" w przypadku Mercedesa klasy A. Gdzie wspomnienie o Smarcie, ktory de facto uczynil test łosia slawnym?
Przykro mi stwierdzic, ale w tym wypadku material stal sie kolejnym "kliknij mnie". Rzetelnosci i obiektywnosci w tym niewiele. Wypadaloby tez podac zrodla, jak to w jest w dobrym zwyczaju.
Interesuje mnie nie od dzis temat "deficytowych" samochodow i dysponuje diametralnie innymi danymi z opraowan finansowych i naukowo-finansowych.
Zdecydowanie lapa w dol za cholerna nierzetelnosc.
- @Moto Doradca sam posiadam Renault Vel Satis 2.0t no i nie ma z nim większych problemów , jedyne co to za samą wymianę żarówki trzeba rozmontować cały przedni zderzak XD
- Waldku.znalazlem autko dla mojej kobiety https://allegro.pl/ogloszenie/ford-mondeo-7524004146 u Ciebie W miescie . mieszkam w Mrągowie na warmi i moje ptanie brzmi . Czy jesteś w stanie zobaczyc te auto ? jesli tak napisz na rafalmwo91@gmail.com . oczywiscie nic za darmo :)
- 5:40 Co to za miasto ? LA ?
- Można też tu zobaczyć collinite double coat wax jak nie szukaj w google.
- smart? pamiętam że około roku 2000 w niemczech pełno tego jeździło
- A rover 75 albo ford cougar?
- Matiz tez brzmi niezle jak porsche 911
- Nie zgadzam się, co do Veyrona. Kalkulacja jest (bez obrazy!) prymitywna, ponieważ nie uwzględnia przeniesienia doświadczeń z przygotowania BV do innych pojazdów koncernu, czyli Audi, VW, Porsche, Bentleya i t.d. Zaniechano szczegółowej analizy nowych modeli grupy, co doprowadziło do durnych błędów w KONSTRUKCJI pojazdów. Przykład: Poprzednia generacja Tourana miała wycieraczki przeciwbieżne, obecna współbieżne - problem: mała wycieraczka (40 cm) kończy swój bieg wprost przed polem zasadniczego widzenia kierowcy, więc w europejskich warunkach dużej wilgotności porannej stwarza zagrożenie, a przynajmniej utrudnienie, w czasie dojazdu do pracy. Dla mnie to kompletny kretynizm, że wycieraczki "zamykają się" w newralgicznym miejscu. Pozdrawiam.
- Z jednej strony wielka szkoda, że Fiat Stilo tak kiepsko się sprzedał.
Z drugiej strony dzięki temu mamy całe mnustwo tanich, acz genalnie wyposażonych Fiacików na rynku wtórnym.
Ja zbieram na pierwszy samochód i Fiat Stilo jest bardzo mocnym konkurentem o ten tytuł. :)
- Nie rozumiem jaki jest sens sprzedawać samochód, do którego trzeba jeszcze dokładać. I to całkiem sporo. Zdarza się, że jakiś model sporo minie się z oczekiwaniami, ale logicznym byłoby wtedy po prostu przestać go produkować i zmniejszyć te straty.
- Hahaha. A co może się pieprzyć pierwsze w fiacie bądź w Renault jak nie elektronika?
- Wolalbym kolekcjonowac fiaty Multiple niz byc chocby pasazerem jakze pieknego Audi a2. Lubie Audi ale jak mozna bylo popelnic taki blad?
- Fajne zestawienie, ale w przypadku Veyrona i Phaetona najważniejsze było zaprojektowanie i sprawdzenie w boju takich konstrukcji, po to by stały się bazą pod kolejne modele, m.in. (jak zauważył prowadzący) na konstrukcji Phaetona powstawały Bentleye, a Chiron to nic innego jak Veyron tylko minimalnie poprawiony - a na Chironie już VW zarobi, biorąc pod uwagę, że jest 3 razy droższy od Veyrona. Nie wspomnę już o tym, że silnik 6.0 W12 pakowany do Bentleya (czy topowej wersji Phaetona) to nic innego jak silnik Veyrona obcięty o 6 cylindrów, podobny zabieg zrobił VW z silnikiem 4.0 W8 pakowanym nawet do Passata B5 (kto ma to auto, ma prawie pół silnika Veyrona, tyle że wolnossący) tak więc tylko pozornie koncern poniósł stratę, bo w dalszej perspektywie się to bardzo opłaciło i jeszcze długo będą z tego korzyści. I to właśnie Piech za to odpowiada, ten człowiek to mistrz strategii. Gdyby nie chęć kupienia takich marek jak Bugatti czy Bentley, VW nigdy projektowałby tak pozornie absurdalnego auta jak Phaeton. Zgodzę się z autorem filmu, że to auto nigdy nie zostało dobrze przyjęte na rynku klasy premium, ale też jest to rynek mocno konserwatywny, gdzie klientela już od lat ma swoje typy i "nowemu" ciężko tam znaleźć sobie odrobinę miejsca. Ale też mało które auto zostało zaprojektowane przy tak horrendalnych założeniach, jakie Piech postawił inżynierom VW. Swoją drogą, o tym też mógłby powstać jakiś film na YT.
- Dygresja o multipli - kozak :D gdzie oni mieli oczy